Pokemon a další trendy let minulých

Dřív jsme chytali lelky, teď tuhle činnost oblíbenou všemi generacemi nahradilo chytání pokemonů, ale princip je v zásadě stejný – lenošíme a zabíjíme nudu. Jen pokemon narozdíl od lelka většinou nebývá v obýváku před televizí ani v posteli, a tak jsme nuceni vyjít z bezpečí domova ven, abysme nějakého chytili.

Marketingově začaly novou pokemánii už hojně využívat nejrůznější nákupní centra nebo zábavní podniky. Pořádají hromadná chytání a podobné aktivity. A kdy tento trend promítnou ve svých kolekcích módní značky? Nejspíš každým dnem. Takže vzhůru na Pokemon Go.

pokemon-go-forbes

Až ani vy neodoláte a vyrazíte na výlet či na pivo za účelem chytání pokemonů, vše si zdokumentujte a samozřejmě postněte na sociální sítě. Ale pozor, k nejoblíbenějším ted patří fotky zezadu, pracovně řekněme backselfie. A Instagram filtry už také nejsou in. Letí PRISMA, která za vás z vaší procházky vlastně namaluje obraz. Od  novodobého focení se tedy opět dostáváme k tradičním technikám, ovšem bez použití tradičních malířských potřeb, tomu se říká progres!

prisma

A v čem na lov pokémonů a následné boje vyrazit? Teď v létě přece ve stylových šněrovacích římských sandálech a na podzim pak ve šněrovacích balerínách, inspirovaných obouváním let dávno minulých. Tyhle ručně šité veganské botky koupíte na Etsy.com.

vegan_ballerinas

Foto: Pinterest.com, Forbes.com